Ad Block Ad Block
新聞
2019-09-17 05:15:00

Lock & Seal

分享:

機艙服務員俾人的感覺係可以周遊列國,見多識廣。未入呢行我都係咁覺得,但原來這真的是個大謬誤!第一次聽lock & seal(外遊站完全唔出街,鎖自己喺房),心諗:講笑咩!做得呢行有乜可能唔出街。但出乎意料的是幾乎個個外站都有人咁做,甚至包括歐美。飛十幾個鐘鎖自己喺房叫外賣,有人甚至長期帶住個煲,食幾日公仔麵……lock & seal竟然係大部分cabin crew外站的狀態。
 

有人同我講因為來來去去都係去相同的地方,去幾次就厭;有的為慳錢,有的費事走來走去,所以即使同一個地方去上萬次都唔會知當地有咩特別。雖然理解,但我就真係完全接受唔到鎖自己喺房超過半日。


我好珍惜每次外站的機會,每個地方的日落都跟香港唔同,點會厭?同菲律賓人傾下塞車問題、同北京小販為水蜜桃討價還價、聽上海女人嗌交、隨杭州人炒一炒茶葉、喺三藩市個碼頭聽雀叫一個下午……就算蕩失路,只要確保安全,都係一次經歷。每次做到好攰或者無動力返工就會同自己講,捱多陣就可以去到其他地方,一切都值得!咁就可以排走工作上的「廢氣」,亦都係我入行目的,旅行先係王道!你估真係interview講鍾意洗廁所咩。


詩人席慕蓉說「青春是一本太倉促的書」,時間太少,世界太大。我只希望年老時翻開這發黃的扉頁,不會用追悔的眼淚一讀再讀。


肥、毒、宅的空中服務員。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受