Ad Block Ad Block
生活
2022-11-09 18:00:00

「執到寶」下集

分享:

又有一次,我已經好耐冇見到「執到寶」,佢其實已經好似成為咗我間房嘅常客,有時候唔見咗佢,都有少少唔習慣,心諗究竟去咗邊。個日放學返嚟,入房放低書包,抬頭就見到佢坐喺個窗口嗰度寫信。佢望望我,點頭打招呼就繼續寫。我又哄埋去睇,佢嗰手潦草英文寫道好似教科書上面嘅示範字體咁,有棱有角,工整到靚過晒鬼佬寫,我忍唔住講出來話︰「嘩,寫得好靚啊」。「執到寶」笑笑口咁望住我,好似搵到知音咁,然後低頭繼續寫。大約15分鐘,我見佢喺個前面衫袋度,攞咗個信封出嚟,好小心咁將封信摺好,塞落個信封,再舐下信封條邊,好小心咁壓平封口。我問佢寄去邊,佢叫我埋去睇吓個信封,我記得上面寫住一啲英文,具體地址我而家已經唔記得咗,但我清楚記得上面嗰啲國家名稱USA。我再望望信封右上角,郵票位有張貼紙,係一個舊式香港郵票,只係圖案睇唔清,只係有輪廓。

 

我地同屋主嘅「生活」,由小三直到中四。有時一個月會出現幾次,有時候幾個先見一次。但彼此從冇講過嘢,亦冇溝通,但都平靜各自有各自做自己嘢,永遠唔會阻住或干犯對方,相安無事,風淡雲清,而且見親「執到寶」永遠都係笑笑口,好淡定,好有台型咁款,唯獨個一次……,真係有啲意外。個次亦都係最後一次見佢,係喺農曆新年之前嘅年廿七。阿媽逼我同細妹大掃除,叫我哋清晒唔要既舊嘢,包括衫同舊書薄等。我踎低想喺床下底搵返個擺工作紙嘅紙箱出嚟見到「執到寶」,當時瞓床下底,捲埋個身喺咁喊。成個人喺度抽搐,一路喊,喊到直情開唔到聲。雖然我聽唔到,但個種淒涼到我而家大個咗,仍然會驚。我當時手足無措,因為對於呢個老朋友,我哋從來冇感情交流,所以根本嗰陣時唔知道點樣關心佢,更何況安慰佢。我想捉住佢件衫,想拉佢出嚟,但我係摸到嘅仍然係空氣。佢亦冇理到我,將個頭縮埋喺個身嗰度,盡情咁喊,一直到尾3個鐘。

Ad Block

 

喺呢件事之後,執到寶就再冇喺我間房度出現過。而家諗返起,靈就算過咗身,仍然對生活有感,有悲歡離合,有順心時候,亦會淒涼。呢啲係咪就係人生?生前死後只係一個轉化,內容似乎都係一樣。

 

係咁多,下次再講另一次經歷。

 

(聲演:張文獻)

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受