Ad Block Ad Block
生活
2024-04-01 09:00:00

帶工人姐姐去行街

分享:
帶工人姐姐去行街

帶工人姐姐去行街

街坊:阿妹去旅行呀?

阿囡:係呀!趁長假期玩幾日,啱啱落機……

街坊:有啲嘢唔知講唔講好……

阿囡:黃太,識咗幾廿年,妳睇住我哋大,有咩唔講得啫?

街坊:係啫!同妳父母真係識咗幾廿年,當時大家都係新婚,一齊入伙,睇住妳哋幾兄妹出世。只可惜妳阿媽走得快……見唔到妳哋幾兄妹咁生性,個個都出人頭地,又孝順!

阿囡:黃太,咩事啫?唔怕直接講喎……係咪阿爸隻狗仔在妳門口大小便呀?

街坊:唔係!嗰啲好少事啫!早兩日,妳哋出晒門,見妳阿爸同工人姐姐落街,兩個拖住手咁行,好似好親密咁……睇到我有啲唔舒服囉!

阿囡:呵!原來呢件事!

街坊:妳哋都知?

阿囡:梗係知啦!全家都知,我哋個個都勸阿爸,但係妳都知:佢好梗頸!勸唔聽!

街坊:唉!咁我戥妳阿媽唔抵啦……

阿囡:吓!應該戥阿媽「擔心」先啱?點解變咗戥阿媽「唔抵」嘅?

街坊:噢!妳阿爸臨老入花叢,連外藉工人都啱喎!所以咪戥妳阿媽「唔抵」囉!

阿囡:啊!哈!哈!咁我明白晒啦!黃太,好多謝妳關心我哋家中各人!阿爸兩個禮拜前入院做咗個小腸氣手術,出院後下肢無乜力,我哋個個勸佢揸拐杖,佢話面子問題唔肯用,寧願叫工人姐姐扶佢,所以咪令大家誤解咗……

Ad Block

街坊:呵!原來係咁!呢次真係愚人節快樂晒添!

【EC生活微積Fun】

周朗感謝各位讀者支持,衝過1300日……特意加推《生活微積Fun》,這是在「職場」和「教育」之外,希望為大家增潤一點素材,一齊「微」觀下在「生活」中「積」極的「Fun」(樂趣)。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受