Ad Block Ad Block
財經
2023-07-19 04:29:40
日報

坡基金撻訂反映的樓市

分享:
坡基金撻訂反映的樓市

坡基金撻訂反映的樓市

近日不少報道有關波老道21號華瑞資本撻訂蝕21億元,主題圍繞都是誠哥瞓喺度贏、坡佬淆底走人或者破香港歷史撻訂紀錄等等。今日想講返一些關小市民事的內容,華瑞資本創辦人劉中興在瑞銀做了19年,於2017年成立華瑞,頭一年尋找資金沒想像中容易,跟做大行時有落差,辛苦經營累積到40億美元AUM,即大概300億港元。基金來說算中型,去年9月與長江實業集團(1113)以207億元達成買賣協議,買入波老道21號百多個單位加車位權益。當中重點是長實會協助出售給散戶,華瑞發言人當日指,對內地及香港經濟前景有信心,而且不是得把口,真金白銀落注以表示支持。

Ad Block

說白他們是豪宅炒家,睇好疫情後香港豪宅市場會回升,加上大批買,散貨有水位,地頭蟲長實又會幫手賣樓唔使自己再搵團隊,而且這類基金要求並不太高,一年賺十個巴仙已交到功課,幾十當然更好啦!誰不知賣了9個月,只賣出5伙,成交價跟他的批發價一樣,開關半年有多,仲係咁樣?當然要求長實減價先有水位,傾唔埋欄唯有輸少當贏,21億元佔基金成個AUM的7%。你話外資點睇香港經濟?當然他們也會睇錯啦。新加坡近年水多係人都知,基金當然水漲船高,資金一定要搵出路,近年東南亞國家如馬來西亞、柬埔寨、印尼等的物業市場都滿是坡佬基金身影,特別是柬埔寨,新加坡資金近兩年已取代內地資金成為第一資金流入國,華瑞第一次投香港房產就「聲名大噪」,你覺得其他外資基金會點睇香港?

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受