Ad Block Ad Block
體育
2023-11-03 04:30:53
日報

KD賦閒在家的一天(二)

分享:
NBA

KD賦閒在家的一天(二)

今天的KD甚麼都不想做,明明領先近20分,最後卻因為自己的失誤斷送了勝局,KD自己領軍的太陽隊常規賽不敵新科狀元「斑馬」在陣的馬刺後,在家和已經退休的「甜瓜」安東尼看了NBA LA打吡,快艇和湖人的比賽「火花四濺」,非常緊湊。電話響起,打過來的是Westbrook「西書」,當年KD轉投勇士後的恩恩怨怨都已成過去,如今NBA新生代勢力抬頭,KD和西書這班老兵之間也沒有如以往針鋒相對。「Hey Rus,恭喜你同哈登第3次合作……」KD憶起當年與哈登在籃網被Ben Simmons和Kyrie搞得焦頭爛額,不寒而慄。電話另一旁的「西書」回應道:「開心呀,團隊今年氣氛幾好,好過年頭我喺湖人嘅時候多多聲,嗰時著住件黃色衫,個個都淨係要我孭鑊。今晚同班兄弟打,唔係話要教訓湖人,打波最緊要開心,贏輸都係其次。」KD隔着電話也感受到西書如釋重負,畢竟二人曾經出生入死。「無呀,打嚟想話你知,打唔贏斑馬唔使擺喺心嘅,成季流流長,大把機會教訓斑馬、Luka、同小丑班歐洲仔……係咁先啦。」西書說畢就掛線了,其實KD清楚聽見後面哈登說要拉大隊落Club的聲音,要不然一向長氣的西書怎會「長話短說」。「甜瓜」也曾經和哈登合作,就在一旁看着也深深明白,哈登不論比賽結果如何也要到夜店「放鬆」。

Ad Block

正要放下手機,WhatsApp群組「全明星復康會」傳來短訊,顧名思義就是幾位曾經重創的All-Star球員互相勉勵的地方,進入群組門檻甚高,到現在為止除了KD、Rose和Klay湯,還有來訊的Paul George。「Hey KD,你應該知道哈登嚟咗快艇,佢成日都負責Key波,我之後應該點配合球隊呢?」KD還沒來得及反應,K湯又傳來短訊,「Hey KD,CP3嚟咗勇士,你上年同佢喺太陽合作嘅經驗係點?可以分享下?」KD心想,好歹我也是大家的爭冠對手不是嗎?為甚麼統統走來要我教路?KD怒火中燒,更是百思不得其解,這個群組不是交換一下「長輩圖」便算數的嗎?沒想到這時竟然收到來自「GOAT」的電話:「Hey 勒邦,What's up?打完比賽仲想加操呀?」打電話來的是占士。「Hey KD,唔係呀,打嚟提醒你記得要好好休息,唔好整親,今季完咗我哋要一齊去巴黎打奧運,教訓班歐洲仔,我搞掂咗Embiid㗎喇,佢唔會打法國隊,我盡晒力㗎,你唔係唔俾面下嘛?」,占士的語氣難免令KD覺得有點被要脅。「點會呢?你都休息下啦,再講。」語畢KD便掛掉電話,與一直站在身旁的甜瓜四目交投,安東尼拋下一句:「你GG了兄弟,從來無人拒絕到勒邦。」

Ad Block

以上為今年2月10日本欄的續篇,純粹是我憑空捏造的故事,如有雷同,真係好巧合。 自細捱夜,運動講多過做。鋤波經直線 IG @lingwflj。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受