dadblk3 madblk3
adblk3
adblk3
新聞
出版:2014-Jun-11 06:00
更新:2014-Jun-11 06:00

談判要造勢

分享:

溫和A行走江湖二十幾年,最近做咗說客。原來呢,早前咪提過,某一啲人曾經喺佔中商討日前前後後,提出過搞乜嘢溫和泛民聯盟,原本以為因為收咗檔,原來真係想靜靜雞復活。

我都覺得奇怪,因為依家呢個時勢,提呢個想法真係椽木求魚。泛民雖然有激進力量係咁死頂,現實上已經分咗家。北方人士經過一年半之堅持,經過喬老爺、非哥、甚至戈平叔以至德江叔之幾支大錘,原則絲毫沒不退,捱至依家,終於係泛民「屈服」。

呢個究竟係唔係「屈服」呢?你可以話係,又可以話唔係。因為喺政改之初,泛民已經有湯渣方案,集中傾提委會改革。只不過,呢個方案一直喺真普聯之討論中,被泛民一班大哥忽視。而且,喺泛民個個都大大聲撐三軌之時,講提委會改革會畀人唾罵。所以,你唔可以講泛民屈服,因為提委會改革,一早就有,只係除咗湯渣等人之外,其他之泛民政客唔肯公開支持。

你又可以話屈服,因為喺北京堅持再堅持之下,乜太同湯渣呢類改革提委會之呼聲,卻因為5.6佔中商討日,自稱溫和之部分泛民決定同激進割席之後,又復活起來。呢種分裂,其中一個理由,係部分自稱溫和之人士話,北京唔支持公投,政改咁樣搞落去,真係無辦法有deal,所以要務實一啲,集中講提委會改革,又或者用依家呢個講法:「提委會民主化」。

「提委會民主化」呢個口號都幾荒謬。因為如果唔係一人一票選出提委會委員,理論上提委會係一個篩,用作篩走參選人,乜嘢人可以出線,視乎個窿有幾大。提委會本身就好有篩選之意味,本應不該存在,依家提出民主化,即係將一個不民主之制度合理化,真係幾諷刺。部分泛民用呢句咁嘅口號示人,難怪部分自稱溫和派之人士又畀激進派攻擊啦!

講番轉頭,溫和A話,一班元老收到風,話北方希望好似兩年前咁樣,有一個比較似樣之對口單位,好過依家咁樣,逐個約見,費時失事。而且,有大老意見認為,既然要搞一個對口單位,亦唔應該只係一班人聚埋一齊,而係應該有一個C(即仁超叔之普通話,「勢」也),一個整合全宇宙之溫和方案,咁樣呢個對口單位就可以拎住方案去西環傾。同一時間,呢個對口單位就成為一個大聯盟,日後好打得三人組就可以同對口單位對嘴,清清楚楚。

溫和A話,上面既然有呢個聲氣,佢咪四圍問下人,有人覺得OK,有人唔係咁積極,有人say no。佢估唔到出動到一班民主元老,反應都係冷淡。

我話,唔好咁傻啦,溫和A,係人都睇到,又係元老call 社會各界人士喺旁邊搖旗吶喊,幫元老抬轎送佢地去談判威威。兩年前,班元老已經碌爆咗社會各界人士之人情卡,結果幾乎所有溫和派都畀人插到飛起。依家班元老又想重施故技?冇人想佢地抬轎啦!睇埋尋日嗰份一國兩制白皮書,北京唔放權就唔放權,乜嘢聯盟呀之類,有乜用?

dadblk4 madblk4

恭喜你!獲取1分 !

更多積分任務