昨天講到,溫和A受命泛民元老,走去同人傾聯盟,結果唔係咁理想。有人say ok,有人唔係好受,亦有人say no。原來,自從5.6商討日之後,呢個聯盟夢一直無幻滅到。主要原因,聽聞係元老收到北京啲風,話上面希望有一個聯盟喎!溫和聯盟本身係相當笨實之建議。
首先,假如,真係假如,上面係希望有一個聯盟,就要先估量一下,點解上面要有一個聯盟呢?單手拍掌拍不響,依家上面睇到,再係咁樣搞落去,北京提乜嘢方案都唔會過到立法會。北京都心急㗎,好希望有一個C(即勢也),最好就係泛民有一個聯盟,一齊拍掌,再拉埋三人組響旁邊舞埋獅頭,咁就可以營造一個良好氣氛,有得傾同埋有機會贏之氣氛嘛!
又或者,上面係希望,借一個聯盟嚟達到佢心裡而另一個目的:全面擊潰溫和派。我地又假如,真係假如,溫和聯盟搞得成,而且又好似好有聲勢,仁哥卿姐、張李楊湯等拎住一個溫和整合方案同京官談判,點知上面將呢個方案打咗七折咁樣彈番畀個聯盟,咁樣聯盟又點樣面對呢?如果七折唔得,變八折呢?甚至八五折又點呢?呢個情況,就好似三年前政改咁樣:當時上面淨係ok咗超級區議會方案,食定唔食呢?最終部分溫和泛民肯食,結果佢地響區選立法會選舉輸到一仆一碌!歷史會唔會又再重複呢?上次溫和力量大捆綁,每個溫和派人士之社會信用卡碌到爆晒,選舉嗰陣被「票債票償」,記憶猶新。唔係嘛,依家又將精力放響籌組大聯盟身上,係唔係又想再歷史重演?難道泛民元老又失憶?如果唔係失憶,咁又點解相信,呢個溫和聯盟有利同北京談判咩?唔通上面響新一屆領導下,忽然間轉性,願意同溫和泛民建立一個恒常之溝通機制咩?小明哥上個月響上海,夠話會加強同社會不同團體接觸同溝通,依家近兩個月了,做過啲乜呢?前日上面又整份白皮書擺明挑機,我睇唔到上面有誠意同乜嘢溫和派傾噃?想談判嘅朋友,唔好幻想一個聯盟可以齊心做嘢。
三年前政改,已經見到溫和聯盟會成為激進派日日攻擊之對象。假如,又係假如,溫和力量分散,激進派冇一個集中之對象可以攻擊(除咗白鴿黨),但假如結合,激進之嗜血部隊就會日日去攻擊及吞噬呢個聯盟,唔通仁哥卿姐湯渣真係好得閒,日日同嗜血部隊針鋒相對咩?早幾日湯渣之星期日論壇就見到晒啦!你可以幻想一下,真係幻想:一班溫和聯盟之學者,日日要響面書、電郵、報章去回應批評,疲於奔命;一班泛民元老去完西環/深圳/廣州/北京/上海之後,俾人鬧賣港、港奸而唯一支持佢地嘅就係親中報章之文平理同楊堅。咁樣嘅聯盟,淨係做回應都已經散晒,又點可以專心地談判呢?又假如,搞一個溫和聯盟係上面之意思,咁點解泛民大老咁順攤,按上面之意思去搞呢?北京叫你就做?仲聽話過北韓?我真係想唔通。







