Ad Block Ad Block
娛樂
2020-10-12 22:24:00

連詩雅點算?陳家樂生日多謝衛詩雅

分享:

今日是陳家樂的正日生日,雖然生日要在工作中渡過,但公司同事在拍攝現場送上足球蛋糕及鮮花,壽星仔坦言很開心︰「今日要拍廣告,不過生日可以開工係一件好開心、好幸福嘅事。因為早大半年好多拍攝工作延期,八月中先開始多番工作。」問到生日如何慶祝,家樂笑說不知甚麼時間可以收工,「其實今日冇特別約實一個慶祝或者飯局,因為都工作緊,都未知幾點收到工,希望趕得切收工食餐飯。」

家樂又特意點名多謝衛詩雅︰「佢早兩日已經同我食咗飯、切咗蛋糕。佢係幾好嘅,每年都同我提早安排好呢啲嘢。」還透露過幾天將會有他跟湯怡的婚嫁系列珠寶廣告推出,提到婚嫁,家樂表示自己對婚姻憧憬,「都會想快啲結 婚㗎,睇到啲相、帶戴嘅首飾係好靚,同埋會幻想有一日同屋企人去經歷呢件事,期待有呢一日完成呢個夢想。」問到是否幻想與連詩雅結婚,他就表示與對方只是好朋友,又避談收工後是否與連詩雅慶祝。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受