Ad Block Ad Block
娛樂
2020-09-28 04:30:00
日報

中秋陪囡囡玩燈籠 城城做慈父惡唔起

分享:
城城表示女兒還小,所以買了電子兔仔燈籠。

城城表示女兒還小,所以買了電子兔仔燈籠。

郭富城(城城)昨日到九龍塘出席電影《麥路人》慈善場謝票活動,他希望透過電影鼓勵大家,在逆境積極面對困難,要互相幫助,自言組織家庭之後,已把以前介懷的事放下,並預告今個中秋節會與家人共度,帶兩名女兒去賞月玩燈籠。
 

中秋節將近,城城表示「有假放」,可以帶囡囡去賞月玩燈籠︰「佢哋太細,所以買咗2隻電兔仔燈籠。但佢哋都會爭玩具玩,我就中間做調停。(做嚴父鬧佢哋?) 我惡唔起,惡唔出樣,一講佢哋就扁嘴,我就心軟。」

今個中秋節,城城有三位美人陪他賞月。

今個中秋節,城城有三位美人陪他賞月。

已放下昔日心債
今次慈善場的觀眾有學校師生,城城認為可以把電影主題作為教材去討論︰「電影俾到大家正面訊息,就係守望相助、互助互愛,多關懷基層人士,積極面對困難,不要逃避。」他續指人與人相處可能會有矛盾,學識放下心債,珍惜一切。他說︰「自從成家立室組織新家庭後,以往要介懷嘅事已delete晒,忘記咗,俾自己正面能量,俾屋企人同小朋友有更美好將來。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受