Ad Block Ad Block
娛樂
2020-05-28 18:46:00

【地球係圓嘅!】簽約邵氏 伍詠薇︰我返娘家啦!

分享:

伍詠薇13年主動提出跟無綫解約,今日她在Facebook上載照片,宣布與邵氏簽約。相中見到她和邵氏電影執行董事及總經理樂易玲合照,近年邵氏拍攝的網劇大多安排在無綫播出,換言而之,伍姑娘今次是間接返無綫。她在Facebook留言說︰「今日好日子⋯⋯我終於返娘家啦,多謝樂小姐,仲有我靚女偶像~~珍姐,努力」

當年有傳伍姑娘不滿在《梟雄》的戲份少,要求加戲,於是換來高層一些難堪說話及易角,令她決意離開。其後她在不少訪問中也提及自己在某部戲中的角色希望有些調節,但就換來入行廿多年未曾聽過如此難聽的說話,坦言與該名高層認識多年,沒有想過對方這樣說,「佢唔係鬧你,係窒得好應,係潤嘅!我冇相信一個識咗十幾廿年嘅人咁對我。呢個係導火線,之後喺大陸拍戲就諗自由身會唔會好啲呢?同埋咁多平台,所以令我離開。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受