Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-09 15:46:00

【新歡得寵】自認愛豬扒 鄧兆尊拖陳小姐同苑瓊丹開Live

分享:

苑瓊丹的朋友最近以超低價售賣和牛、海鮮等優質食材,於是她找來兆尊幫忙一齊做宣傳,他更攜同新歡陳小姐現身。鄧兆尊有三位女友,早前的Cherry已經分手,換來新歡陳小姐,二人更在片中打情罵俏,可見陳小姐深得兆尊歡心。

由於近期疫情嚴重,苑瓊丹十分主張在家自己做大廚。她說:「其實做大廚不難,最重要有靚既食材,好簡單既烹調方法已可以好好味。只要好食材,大廚都變天才啦﹗」她在片中取笑兆尊喜歡食豬扒,兆尊即反駁說:「豬扒有好多種!生活方面我鍾意食靚既豬扒,最靚既豬扒放喺屋企。不過食材方面,我其實最鍾意食牛扒。」苑瓊丹更叫兆尊拿「靚豬扒」出來看,他即介紹新歡陳小姐出場,陳小姐即撒嬌被指豬扒,場面搞笑。

兆尊大談被女友俘虜的方法,十分認同鎖住男人的心先鎖着男人的胃,陳小姐也直認靠煮飯冧兆尊。苑仔問到他是否一個女友一個屋企?他笑說:「當然啦﹗否則火燭﹗邊個煮飯煮得好,我就返邊個屋企。」他謂年青是飢不擇食,現在只會揀好東西食,身體健康最重要。兆尊表示自己愛食A5和牛,苑仔問到陳小姐是否用不少錢購買食材,兆尊即護花說︰「佢哋會打本,唔夠就同我攞,羊毛出自羊身上。」苑仔再追問︰「咁個個問你拎,咪好大駛費?」兆尊說︰「未必,有啲懶,唔識做,醒目嗰啲先識做。」似是暗示陳小姐最醒目。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受