Ad Block Ad Block
娛樂
2019-11-04 18:01:00

【與叻哥激辯】會爆粗動武?杜汶澤:大家死咗條心

分享:

日前陳百祥(叻哥)到屯門警署為警察打氣時,向在場警務人員提到:「如果我做警務處長就好了,兩個月前已經開了真槍,好快解決。」有關片段在網上隨即瘋傳。

今日香港電台視點31的facebook專頁指明日邀請了叻哥及杜汶澤同場討論社會民情。有關消息公布之後,引來極大迴響,由於二人立場鮮明,阿澤更多次在其網台狠批政府和警察處理手法,及部份藝人的政治立場,網民認為他們明天同場,定必掀起無數粗口或動武畫面,更一度開出賠率猜哪方會勝出。

阿澤在facebook提及事件:「首先,當收到利君雅嘅來電,我承認我係有啲緊張,因為佢始終係我偶像。

之後佢同我講想搵我做「視點31」,話討論嘅對象係幻想自己如果係警務署長就一早開真槍嘅陳百祥,問我有無問題,我就話no 喇!自己脾氣唔係幾好,怕影響到香港電台一貫健康、持平同中立嘅影像。

不過,雖然聽日唔係利君雅做主持,但係既然佢打得比我,我一定會支持佢。

所以我應𠄘咗,做呢個節目。

更加要多謝陳生應約。

至於我睇到港台fb有好多留言,希望我會爆粗甚至動武,我應承咗利小姐,會以禮相待,唔會令佢孭鑊,大家可以死咗條心。

Ad Block

Oh by the way , 如果聽日警察4點想再開記招,我睇不必嘞,因為,根本唔會有人睇。

聽日四點半香港電台電視部吖嘛,收到,我應該唔會去錯咗隔離商台嘅。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受