Ad Block Ad Block
娛樂
2020-12-26 21:29:00

【衝上雲霄大選】教你點upgrade 網民︰想累死啲地勤咩?

分享:

《衝上雲霄大選》其中一個環節,由主持向參賽者提問一些航空界秘聞,常見的問題、傳聞等,當DO姐向從事機艙事務長楊銘熙查問如何upgrade座位,楊銘熙即賣口乖說為大家帶來「BIG BIG TIPS」︰「要揀大時大節,因為一定會超賣,要提早ONLINE CHECK-IN,話比AIRLINE知你係坐呢班機,當然要成為專貴會員,就好似尊貴嘅DO姐咁。」令全場歡呼,就連DO 姐都忍不住大叫。

有從事地勤或航空界的網民就指無綫這樣儼如大揭秘,尤其是教人upgrade座位,隨時令前線人員工作大增,「平時已經好多人要求啦,咁搞想累死啲地勤咩?」亦有人認為參賽者離開公司大揭航空秘密,做法太高調,擔憂日後未必有航空公司會考慮聘用他們。

楊銘熙過去多次參加花車巡遊,又賣口乖,相信加入無綫後,備受重用。

楊銘熙過去多次參加花車巡遊,又賣口乖,相信加入無綫後,備受重用。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受