Ad Block Ad Block
娛樂
2021-02-22 04:30:00
日報

任達華唔俾任晴佳拍戲 Dada請教天明點做阿媽

分享:

由羅守耀編劇兼導演的懸疑電影《被消失的兇案》,昨日舉行開鏡拜神儀式,一班演員張兆輝、陳靜(Dada)、洪天明、任達華及邵美琪等均有出席,任達華大讚羅守耀的劇本十分精彩,談到會不會讓女兒任晴佳加入娛樂圈,他表示暫時想讓女兒專注學業:「佢應該要有讀書嘅童年,童年係開心。其實大家都知道,拍戲係冇得休息嘅,佢應該唔會拍戲;拍下雜誌,我覺得比較舒服,可以有唔同嘅經驗。」
 

洪天明首次與Dada合作,他指二人的親密戲令他尷尬:「拍感情戲我有尷尬,知道本來有仲親密戲份,依家可能要改動,不過改幾多就唔清楚。」 DaDa在戲中有被虐戲份,她表示不會給自己太大壓力,又很期待新戲演出:「今次角色好有挑戰性,因為今次我有8歲嘅仔,之前有演過懷孕媽咪,生出嚟就未演過,所以要請教一下天明。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受