Ad Block Ad Block
娛樂
2019-12-18 20:38:00

做渣哥店長3粒鐘 王宗堯捐出萬元酬勞

分享:

今日王宗堯到譚小環與老公蔡強榮的九龍灣小食店「渣哥」做義務店長,渣哥在IG上載合照,留言稱店舖開業多年,從未試過有多位女士幫襯,由於人多關係,商場一度安排保安在場維持秩序,可見男神威力。

 

渣哥其後把王宗堯任店長的3小時營業額1萬元,作為小小心意以感謝的幫忙,沒料到對方著他把款項捐出。渣哥寫道︰「是咁的,宗堯今日無條件到德福店幫渣哥做一日義務店長,我哋當然非常感動,雖然宗堯完全唔計較,但人心肉造,都唔好連入油錢泊車錢都要佢蝕埋吖,所以我哋決定左將佢喺度嗰3個鐘頭嘅營業額,齊頭$10,000交俾佢,作為小小心意。最後,件事係變成咁嘅!宗堯話:錢我唔多,但真係有需要嘅人比我更多,渣哥你橫掂踎喺欄桿Un腳咁無聊,不如你幫我過對面銀行捐左佢吖。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受