Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-03 18:33:00

再打隨時爆眼骨|阿媽出百萬勸退賽 林作︰我老母好古惑!

分享:

林作與百億富三代鍾培生的百萬拳賽尚餘3個月,上月林作參加《Energy Fight 2021拳擊業餘賽》拎經驗,雖然落敗,但反而令林作增添信心。日前他在社交平台上載自拍照,左眼下方有瘀傷,之後他把照片傳給身在大陸的林作媽,他說︰「將我的打腫眼照片send俾身在內地的媽媽,媽媽馬上打來,要求我退賽。佢話:『我俾100萬你,你唔好打啦。』大家覺得,我應該攞我老母100萬,定攞終賠生100萬?我係裙腳仔嗎?」

不少網民勸林作退賽,亦有人指他疑似鋪頭退賽,其後他在上載自拍照,疑似引述好友的說話︰「隻眼入面有機會少少裂左,再操落去或者練落去或者比鐘追住黎打呢個位都有爆眼骨風險,你自己小心呀!可大可小。」有網民隨即留言問︰「係咪想退賽?係就一個字!唔係就兩個字!!」

究竟退定唔退呢?林作說︰「我唔會退賽。因為我老母好古惑,佢應該孤寒過終賠生,講完唔兌現。至少終生(鍾培生) 冇得唔俾!」對於有網民指他疑似縮沙,林作表明是宣傳保險招數,更打上hashtag「絕不縮沙」。

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受