Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-14 16:19:00

劉偉強 姚子羚賀廣告導演Bolie Wong新作《攝︱導︱行》

分享:

導演劉偉強、姚子羚、Aka@SUPER GIRL、李妍及蔡頌思等,早前出席廣告導演Bolie Wong(黃偉雄)的廣告及公關公司成立20周年,同場還即席播放Bolie的新作《攝︱導︱行》。姚子羚表示:「同Bolie未合作過,不過一直都好友死黨,所以今次特別嚟賀佢。」女團Super Girl的Aka則稱:「Bolie響SG組合剛出道時,已經用我哋去日本、韓國同埋塞班拍攝相機器材廣告,令到我哋人氣急升。」Bolie自家公司的20周年廣告,開場出現的一對明亮眼晴,就是Aka「客串演出」。

 

談到《攝︱導︱行》,Bolie說:「呢個計劃係希望透呢齣作品,向大眾介紹香港攝影界嘅幕後創作人,廣邀響攝影、藝術同影視領域中各領風彩嘅多位導演、攝影師參與,呢一次參與嘅行內嘉賓,不但有曾經拍攝經典作品嘅資深前輩,亦有相對年輕一輩。佢哋會係螢幕前利用獨有嘅鏡頭表達,分享自己響畫面同故事上個人嘅追求。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受