Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-14 04:30:00
日報

否認與「YOLO女神」拍拖 姜濤︰係一個誤會

分享:
MIRROR昨日出席活動吸引過百fans聚集旺角。

MIRROR昨日出席活動吸引過百fans聚集旺角。

MIRROR成員姜濤被指與《YOLO的練習曲》其中一位女團成員黃曉文(Candy)撻著,並在情人節前夕結伴夜遊中環荷李活道,他們更前後腳在一個地方打卡。昨日姜濤出席活動時,否認與Candy拍拖。
 

姜濤與隊友昨日到旺角出席活動,問到與Candy的關係,他否認拍拖︰「係一個誤會,我都係睇報道先知佢嗰日都有行嗰度。嗰日我係跑步,經過每個地方我都會打卡,所以產生咗誤會,唔好意思。」他表示跟陳卓賢(Ian)一齊拍微電影而認識Candy,但承認閒時會在IG傾幾句。提到曾志偉致電邀他到無綫亮相,姜濤表示完全不知情,歡迎任何表演機會,但不會主動爭取到無綫,倒會主力爭取做好音樂的事。

有指Candy與姜濤拍拖,但很快分手。

有指Candy與姜濤拍拖,但很快分手。

姜濤否認緋聞,但稱閒時會與Candy閒聊。

姜濤否認緋聞,但稱閒時會與Candy閒聊。

爆公司限制追蹤
對於Ian取消關注Candy,Ian說︰「一嚟係異性,私下又冇乜聯絡,嗰時做嘢就禮貌上follow,對於佢日常嘅動態又唔係好想知,所以就unfollow佢。」姜濤聞言答道︰「我哋follow邊個,都唔係我哋自己決定,係公司……」花姐即時為他解畫︰「一定要follow我囉!」隊長Lokman也解圍說︰「以前未出道嘅時候都會follow好多人,但做咗公眾人物嘅時候真係唔方便,有啲真係要斬立決,好似新年大掃除咁,炮竹一聲除舊歲。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受