Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-12 04:30:00
日報

唐詩詠自爆被人嫌瘦做唔到主角

分享:

唐詩詠、馬德鐘及關禮傑等,昨日為新劇《我家無難事》宣傳。唐詩詠日前到大學出席講座並分享演戲心得,她稱曾經因太瘦、太矮,做不成主角而喪失工作機會。

唐詩詠指,演講時一位熱愛演戲的女同學稱,曾參與多次試鏡失敗,問她應如何走下去,「我鼓勵佢要堅持下去。」問她演戲曾否遇挫敗,她說︰「有!有啲人嫌過我太瘦,做唔到主角,又唔夠高,challenge我好多嘢。不過,我真係好鍾意演戲,就算人哋點講都要咬實牙關,喊住都要行落去,唔得都要得!」

馬德鐘稱,希望日後可以與易他角的那位導演再合作。

馬德鐘稱,希望日後可以與易他角的那位導演再合作。

馬德鐘拍鬼片被易角

問馬德鐘有否相似經歷,他表示,曾接拍一齣鬼片,拍咗兩日就被導演換走。他說︰「我冇問點解,不過唔開心嘅,因為嗰次近乎係做男主角,戲份都多,而取替我嗰位好堅。做呢行就唔好放棄,呢啲都係一個經歷,俾人拒絕唔重要,一次機會成功就得!」
 

唐詩詠自爆被人嫌瘦做唔到主角

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受