Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-06 17:25:00

姜濤放假打針 預告未來出埠工作

分享:

ViuTV昨日在旺角麥花臣舉行《CHILL CLUB:A New Stage》音樂會,林家謙、姜濤、陳卓賢(Ian)、林二汶、Serrini和Gin Lee輪流上台表演。今次是姜濤休息後首度亮相,他上台唱出《Master Class》後謂︰「我要相信自己,前一排可能唔夠相信自己,所以我好多謝《CHILL CLUB》俾我唞咗咁耐,先出嚟公開活動。」之後唱出《孤獨病》、《一號種籽》。

完騷之後,姜濤與Ian孖住受訪,他表示現時OK,問到他放假日子做了甚麼,他說︰「我休息咗一個禮拜左右,瞓覺同去打針,因為遲下公司安排去外地工作。無乜副作用,我好驚打針嘅,打之前好緊張,為咗屋企人著想都去咗。」他又直認表演時感到好緊張,上月演唱會時有MIRROR在旁,加上有一段時間沒有公開活動,所以很緊張,希望下次表演會好啲。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受