Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-27 10:57:00

又走一個|宣布離開TVB 何雁詩:個世界好大,係時候跳出去學習

分享:
Stephanie在社交平台宣布離開效力12年的TVB。

Stephanie在社交平台宣布離開效力12年的TVB。

去年底離開星夢娛樂,以獨立歌手闖樂壇的何雁詩(Stephanie),昨日在社交平台宣布跟TVB的經理人合約已屆滿,正式結束與大台12年的賓主關係。

Stephanie在社交平台上載在無綫電視城外,與TVBuddy的合照,她撰文寫著:「估唔到我人生第一份工一做就做左12年,由中學畢業到結婚都係係呢間公司渡過,我所有關於呢一個行業的知識,都幾乎完全係TVB學習翻黎。不過,呢個世界係好大架,有好多地方&事情我都仲未見識過同埋需要學習。我都係時候跳出自己嘅comfort zone,去出面嘅世界學習一下。所以呢……」

Stephanie去年與鄭俊弘結婚,兩人非常恩愛。

Stephanie去年與鄭俊弘結婚,兩人非常恩愛。

她接續寫:「由明天開始,我就會展開人生&事業的新一頁啦!好多謝各位TVB同事一直以來的照顧,特別係 tvb mom @lokvirginia(樂易玲),對我一直的包容和理, 所有照顧過我嘅同事&得力金牌歌手經理人 @fatto_by ,仲有各位一齊捱通頂,一起笑一起燥嘅兄弟姐妹們,多謝你地俾我嘅所有回憶,江湖再見。」

Stephanie曾是香港高爾夫球代表隊成員,10歲已開始代表香港出賽。16歲參加首屆《超級巨聲》並簽約無綫電視,2015年加盟星夢娛樂至去年底,現時以獨立歌手發展的她,曾多次公開大讚MIRROR成員呂爵安(Edan),是圈中的一名爵屎(Edan粉絲)。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受