Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-05 16:09:00

張致恒一家四口慶祝結婚周年紀念日 老婆身形暴漲疑又有喜

分享:
張致恒一家四口到公園玩,雯雯明顯脹了一個碼。

張致恒一家四口到公園玩,雯雯明顯脹了一個碼。

張致恒(Steven)與太太雯雯育有兩名兒子,而Steven被揭負債纍纍之後,便返大陸登台搵錢,雯雯留港照顧兩子。早前Steven表示參與下周六舉行的「林鍾大戰」其中一個對打回合,屆時與YouTuber 大J 打擂台。

一家四口在家中慶祝。

一家四口在家中慶祝。

日前Steven在社交平台分享一家四口到公園遊玩的照片,並在家一齊食蛋糕慶祝結婚2周年,他在網上發表愛的宣言說︰「嘩﹗咁快就結婚兩周年啦,個仔第一次去公園,同其他小朋友交流,唔知係咪喺屋企困得太耐,佢好似一隻龍咁樣,跑足一個鐘唔停,我爭啲斷氣咁滯,但係好感恩呢個家庭令我成長,雖然前面嘅路好難行,但係好鍾意一句歌詞『一雙手只要握成拳頭能捱下去』,就算幾難行只要望住老婆同兩個仔我都會努力,努力邁向第三年,我愛你老婆!」

Steven在網上否認太太再懷孕。

Steven在網上否認太太再懷孕。

由於雯雯穿上鬆身連衣裙,而且身形也較以前脹了幾個碼,不少人認為雯雯又有喜。Steven其後在網上急急澄清,指太太現時服食中藥,導致身形有些腫脹,加上拍照角度令大家以為太太懷孕,他說︰「想同大家講聲暫時唔會生第三個住,所以大家唔使擔心!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受