Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-27 22:10:00

有片|姜濤心裡有團火踏拉闊舞台

分享:

 

姜濤今日發布首度參與《風火雷電.903拉闊音樂會》的心情,和親自解構「火」的特性。未曾踏過拉闊舞台的姜濤,直言收到邀請時感到很開心:「我希望可以令大家都覺得我值得擁有今次的表演機會,同時期望喺編曲、排舞上,都有新嘅感覺俾大家。」談及是次拉闊音樂會的陣容時,姜濤透露原本個人作品《Master Class》打算找Tyson Yoshi合作,可惜當時對方不在香港,他指:「今次好希望可以同Tyson Yoshi合作《Master Class》,佢嘅音樂俾咗好多靈感我,所以想睇吓用佢嘅演繹方式會有咩感覺。」

問到會否獻唱隊友柳應廷(Jer)的難度之作《狂人日記》,姜濤笑笑說:「嘩,呢首歌好難啊!當初聽到呢首歌都有私下試唱,我要睇吓過唔過到Jer嗰關先,因為佢對自己嘅歌要求好高!」

 

姜濤坦言由參與《全民造星》開始花姐一直叮囑他心裡要有「火」,他說:「做每一首歌前,我心中都有團『火』話俾自己聽『呢首歌一定掂』,我覺得要有呢份信心首歌先會做得好。」作為年青一輩,有時也會受到不少質疑,他又說:「呢團『火』對我嚟講,可以燒哂對自己嘅懷疑,同過去不足嘅自己。」相信充滿「火」的姜濤不但可以翻滾樂壇的熾熱氣氛,更讓拉闊的觀眾汗滴如流!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受