Ad Block Ad Block
娛樂
2021-08-25 16:55:00

望《七救星》拍續集 Catry向七仙羽示愛

分享:
為了討好七師傅,Catry也扮起「O咀雞」。

為了討好七師傅,Catry也扮起「O咀雞」。

 

近日憑節目《七救星》人氣急升的七仙羽(七師傅),化身做雞界KOL,模仿玩具「O咀雞」為「譚仔」代言的七師傅。一口譚仔話講「師傅愛你」贏盡fans愛戴的她,更夥拍雞檔太子爺Catry,一起拍攝宣傳照。七師傅說:「《七救星》播出一星期,反應好好,身邊好多朋友都鍾意,真係好多謝大家支持同愛,我希望可以拍攝續集,繼續為大家增加歡樂。」

 

化身做雞界KOL的七師傅。

化身做雞界KOL的七師傅。

拍攝現場七師傅分別擺出「金雞獨立」、「好味到O晒咀」等pose,連Catry也為之著迷,笑言要找七師傅做女朋友,Catry說:「其實自七師傅第一次拍譚仔廣告時,佢氣場同幽默感,早已令我視佢為心目中的女神,今次廣告由佢招待我,真是十分榮幸,完全感受到譚仔姐姐嘅愛啊!見到七師傅會很開心,又感受到無窮嘅愛,我搵女朋友一定會找呢一類型呢!」七師傅金句連連,令曾經拍攝ViuTV真人騷《阿女又戀嚟》的Catry聯想到節目中植詠珊(Cathy)媽媽媚姨,媚姨同樣頻頻爆出金句,Catry笑說:「七師傅令我想起媚姨,如果佢哋同時扮譚仔姐姐服待我就好啦,哈哈。」

飾演「譚仔」姐姐的七師傅,講得一口流利「譚仔話」。

飾演「譚仔」姐姐的七師傅,講得一口流利「譚仔話」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受