Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-11 04:30:00
日報

林夕破例改詞 許廷鏗:多謝信任

分享:

許廷鏗(Alfred)約滿華納自組公司「自許紀錄」,推出新歌《佛系人生》大獲好評。他指《佛系人生》原名《不在場證據》,由林夕填詞,現在獲對方把全首歌改掉,變成《佛系人生》。

Alfred在直播時播《不在場證據》的錄音版本,「一路錄都覺得唔啱feel,知道夕爺好俾心機寫。坦白講,我都唔知可以喺邊挑剔夕爺。」當時感覺怪怪的他,把歌詞逐句抽出來看,歌詞是無可挑剔。「夕爺填咗咁耐,真係無嘢可以修正。不過一路錄都冇咩信心,最後我同監製建議,最後兩take唱個demo版本,即係lalala,等夕爺知道我點解讀歌詞。」

他把這個「lalala」版本傳給夕爺︰「我同夕爺講,唔好當係工作,係朋友之間嘅鼓勵,我覺得呢首歌係有啲力量。」之後夕爺重新譜上歌詞,Alfred表示收到之後非常滿意,完全不用改任何一個字,更充滿信心決定把《佛系人生》成為他的頭炮歌曲。「再次多謝夕爺信任我,互相信任係好美好。」

林夕破例改詞 許廷鏗:多謝信任

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受