Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-06 16:10:00

林子博移居英國有工開 原來搵喬寶寶搭路

分享:

林子博早前攜同一對子女移居英國,並開設YouTube頻道分享在英國的生活。他指抵英一個多月仍未找到屋,因為住酒店的關係,令大女詠渝及細仔卓楠仍未找到學校,引來網民指責他準備不足。

子博在片中透露自己找到新工作。

子博在片中透露自己找到新工作。

他拍下首日返工的情況。

他拍下首日返工的情況。

子博從事Marketing工作

日前子博上載最新片段,透露自己找到新工作,他說︰「我喺一間地產公司做Marketing工作,做宣傳同埋教佢哋拍片。我當然會上鏡,佢哋會做直播,我就做主持幫觀眾問問題,亦諗啲問題去問兩位專家,即係老闆,佢哋都係香港人,9歲就過咗嚟。我都覺得幾開心,呢份工唔係過到嚟先搵,我喺香港時一路同呢間公司傾緊,半年前大家已經傾有冇機會合作。」

子博與兩合老闆言談甚歡。

子博與兩合老闆言談甚歡。

搵喬寶寶幫手

他表示沒有想過這麼快便工作,但在當地感到「悶悶哋冇咩做」,加上仍未物免到合適的地方居住,因此選擇開工先。然後他拍下首日返工情況,並介紹兩位老闆出場。子博說到︰「之前喺香港見到佢哋拍片,好開心咁,於是膽粗粗經喬寶寶搭路。」他指首次用zoom跟老闆傾計時,已邀請他過來合作,子博笑道︰「visa都未出,人未到已經有份工幾開心,個人都定咗好多。」

子博拍下他入住的酒店附近環境。

子博拍下他入住的酒店附近環境。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受