Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-18 10:47:00

消費梁朝偉|馬米高指偉仔英文錯漏百出 只得中三學歷

分享:
網民感覺馬米高只是在消費梁朝偉。

網民感覺馬米高只是在消費梁朝偉。

梁朝偉最近為電影《尚氣與十環傳奇》四出宣傳接受訪問,面對外國傳媒,梁朝偉全程以英文對答,其流利英語令人留下深刻印象。

日前馬蹄露姪仔兼YouTuber馬米高, 其個人頻道經常教人英文,訂閱人數超過21萬人次。

日前馬米高就以梁朝偉為教材,上載了一段影片,並以《【只有中三學歷】梁朝偉的英文夠拍Marvel?》為題, 影片中,馬米高多次強調偉仔只有中三學歷,並指出偉仔在訪問中文法及用字的錯誤,例如單數將「Deadpool」讀成「Deadpoo」 、「The ten rings makes Ren Wu」就錯誤地在make上加了「s」, 更用錯了「narcissistic」(自戀)和「narcissism」兩個字等等。

大數梁朝偉訪問中的英文錯漏百出。

大數梁朝偉訪問中的英文錯漏百出。

雖然指出偉仔的錯漏,但馬米高又大讚欣賞梁朝偉的英文:「其實佢之前絕對唔需要學英文,試諗一下,佢一早已經係男一,賺人民幣同港幣就夠啦,點解要咁努力學英文?就算接受外國傳媒訪問,搵個翻譯就得啦。」

影片上傳短短三日已吸引了11萬點擊,不過網民對馬米高一啖沙糖一啖屎反應就兩極,有人指他唔識得尊重人,只係想抽水,亦有人撐他只是想教英文冇問題。

又多次強調偉仔只有中三學歷。

又多次強調偉仔只有中三學歷。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受