Ad Block Ad Block
娛樂
2018-09-11 06:00:00

空姐大隻過特警 湯洛雯被張振朗叫肥湯

分享:
張振朗指,知道湯洛雯近日飲食清淡了,更開始努力減磅。

張振朗指,知道湯洛雯近日飲食清淡了,更開始努力減磅。

張振朗、湯洛雯、楊明、蔡思貝和鄧佩儀等,昨日為主演的新劇《機場特警》試造型,一眾演員更列陣進行拜神儀式。湯洛雯與張振朗在劇中飾演一對,二人都說因為要著制服,要為新劇減磅,身材略肥的湯洛雯,投訴張振朗笑她是「肥湯」,又稱將要演「咀咀」情節戲。

 

湯洛雯笑指,自己一身空姐制服造型十分性感,又說:「目前體重逾120磅,所以俾張振朗笑我係肥湯,仲要求我減肥,因為佢話冇理由我呢位空姐,比佢呢位機場特警更大隻。」至於張振朗則表示要為角色操練肌肉線條,還說:「我有唔少除衫騷肌肉同出浴鏡頭,之後有要同肥湯拍親吻情節,點都要做準備。 」


蔡思貝落髮一刻想喊
又再演警察的蔡思貝,知道要演特警角色,開頭有些興奮,但之後則欲哭無淚,她說:「演特警要剪晒一頭長髮,落剪一刻真係眼淚在心裡流,不過為角色我自己覺得值得,意義重大。」蔡思貝又透露,好友余德丞已出院,「佢依家情況唔錯,得閒會探下佢。」
 

蔡思貝以TB仔造型演特警。

蔡思貝以TB仔造型演特警。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受