Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-06 21:00:00

苟芸慧恨生B 同小演員合作當warm up做媽媽

分享:
苟芸慧與三位小朋友一齊整甜品。

苟芸慧與三位小朋友一齊整甜品。

苟芸慧與陸漢洋於2018年結婚,一直有指二人在生育問題未達成共識,甚至有傳二人因此而鬧離婚。日前苟姑娘跟三位年齡介乎3、4歲的小朋友合作炮製甜品。眾所周知,苟姑娘是整甜品高手,不過要帶領着三位小朋友一起製作,就算高手都要失手,難怪在接受挑戰前,苟姑娘已表示:「對自己非常有信心︰︰一定會……fail。」

苟芸慧耐心教導他們。

苟芸慧耐心教導他們。

過程中三位小朋友需要跟苟姑娘打蛋、調配食材份量、將材料攪勻等,烹調程序看似簡單,但三位小朋友充份表現「失控」一面,除了未有跟指示亂落糖份量之外,又不時「逃跑」,為了滿足滿滿的求知慾,小朋友們亦不時發問問題:「咩叫Custard?」「咩叫measure?」,問到苟姑娘口啞啞,雖然苟姑娘十分狼狽,但亦展現出無比的耐性,最後苟姑娘要出動糖果及士多啤梨乾,才能稍稍將混亂場面平伏。

不過搞到苟姑娘一頭煙。

不過搞到苟姑娘一頭煙。

跟小孩做甜品的初次體驗宣告失敗,雖然苟姑娘被弄到一頭煙,但仍無損她對小朋友的愛戴,她說:「我覺得係幾有趣嘅經驗,大家見到我個狼狽樣,不過係幾開心,同三個小朋友玩嘅過程,發覺每個小朋友都有不同個性,所以都係一個未生小朋友之前嘅Warm Up。」苟姑姐續說,覺得今次挑戰對她來說未有太大難度,對小朋友的愛亦不會變:「冇改變自己鍾意小朋友嘅想法,鍾意就係鍾意,好簡單,我鍾意小朋友係因為佢哋好天真。」

苟姑娘視今次為做媽媽warm up。

苟姑娘視今次為做媽媽warm up。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受