Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-03 19:42:00

蔡一傑下廚賀修哥開騷 胡楓搞gag草蜢笑唔停

分享:

由去年初在網絡平台成立《傑少煮意》,以視頻方式分享入廚心得的蔡一傑,在新一輯《傑少煮意》中,除了跳出廚房進行外景拍攝,更邀請重量級嘉賓、就是以89歲高齡再度踩入紅館開演唱會的修哥胡楓。

平日「煮」意多多的傑仔,下廚煮兩味對他原本毫無難度,但首次在鏡頭前為嘉賓準備佳餚美食,身經百戰的傑仔,居然在拍攝前一晚失眠,最後索性清晨五點起床準備食材。當修哥知道傑仔因為自己徹夜難眠,不單止沒有加以安慰,更發揮他的幽默本色,甚至連坐在身旁的林珊珊也被殃及。

「我同你剛好相反,我尋晚係咁多個月嚟最好瞓嘅一晚,一來見到朋友開心,二來見到珊珊姐個名,所以我一嚟到要攬吓你,講真,傑仔係草蜢三個人之中同我聯絡最多嗰個,所以我真係好開心。」

私下與修哥亦師亦友,傑仔還安排蔡一智、蘇志威一起同修哥食餐好,他說:「其實請修哥做嘉賓有兩個原因,第一個原因係年頭修哥生日,因為疫情,無機會同佢慶祝,第二個原因係知道修哥再喺紅館開演唱會,所以決定call埋兩個兄弟,同修哥慶祝下,我準備嘅餸比較簡單,唔想修哥開騷前食得太heavy,所以我會煮一個炒粉絲蝦同埋番茄薯仔湯,另外我親自包咗啲咸肉糭,送俾修哥食。」


拍攝《傑少煮意》期間,蔡一智、蘇志威準備了一堆尖銳問題考驗修哥,但修哥都輕鬆回答,更不忘大放笑彈,搞到草蜢三子都笑過不停。修哥除大讚傑仔在他心目中是最佳廚藝高手,還在節目中開金口,獻唱《一雙舊皮鞋》,叫在場所有人聽出耳油。

 

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受