Ad Block Ad Block
MIRROR
2021-06-08 19:34:00

調教你MIRROR|感MIRROR欠齊心  Ian陳卓賢自我封閉常與花姐嘈交 

分享:
Ian和Jer到麵包店跟老闆阿Kit學整麵包。

Ian和Jer到麵包店跟老闆阿Kit學整麵包。

Ian被老闆娘一句話包Hit 中。

Ian被老闆娘一句話包Hit 中。

《調教你MIRROR》昨晚(7日)首播,花姐指出十二子經歷很多迷茫期,擔心他們容易走歪。其中令花姐非常擔心的是陳卓賢(Ian)。在明晚(9日)播放的第三集,花姐直言,「Ian令人覺得同佢有好大距離,呢個距離連我同佢都有!遇到問題或者唔開心都唔會講,咁樣容易令人有誤會。」她更自爆經常跟Ian嘈交,故希望阿祖能助Ian「Open Up」自己。花姐亦認為,「Ian令人覺得同佢有好大距離,呢個距離連我同佢都有!遇到問題或者唔開心都唔會講,咁樣容易令人有誤會。」她更自爆經常跟Ian嘈交,故希望阿祖能助Ian「Open Up」自己。

Ian直言,MIRROR並不如初成軍時般齊心,他表示:「力量比起我哋成軍第一個演唱會薄弱咗」,全因大家需要兼顧各自的工作,令眾人步伐不一致。阿祖則安排Ian和Jer到麵包店跟老闆阿Kit學整麵包,原來老闆是Ian的忠實粉絲。過程中,她一句Hit中Ian,令他有感而發,慨嘆私生活比起他的工作更引人關注。

原來老闆是Ian的忠實粉絲。

原來老闆是Ian的忠實粉絲。

阿祖與Jer體驗如何整麵包

阿祖與Jer體驗如何整麵包

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受