Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-10 22:59:00

迪子擬到台灣讀書 阿晨教整party food迎奧運

分享:

迪子及YouTuber阿晨昨日到社區中心做義工,並向在場長者派發食物及玩遊戲。迪子表示可以做善事感到開心,適逢今個月生日的她表示向來不太重視生日慶祝,所以與親友簡單食飯。她透露待疫情緩和之後,有意到台灣進修。

YouTuber阿晨近日憑住香港開電視《30分鐘大餸》人氣急升,他表示自己的工作在該社區中心附近,平時也會去街市買餸拍煮食片,對這邊的街坊及環境好有親切感,加上小時候由嫲嫲湊大,所以做義工幫返老人家感覺特別窩心及有意義。

問到他未來有何新搞作,阿晨說︰「呢排除咗自己channel,都一路幫緊香港開電視拍攝《30分鐘大餸》呢個節目,因為嚟緊奧運,早前特登拍攝咗一集教大家做啲又靚又簡單嘅party food,俾大家都可以預備定喺屋企一路食住一路睇呢個盛事。同時間我嘅樂隊The Origin都密鑼緊鼓咁進行緊錄音嘅工作, MV亦都製作中,希望作品可以快啲有同大家見面。」

Ad Block Ad Block
留言專區
Ad Block Ad Block
相關新聞
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受