Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-21 15:57:00

開心大綜藝|袁偉豪自認情緒差 拎完星馬雙料視帝霉足兩年

分享:

有份參演《刑偵日記》的王浩信、袁偉豪、黃智雯等昨日到《開心大綜藝》宣傳,他們接受林盛斌(Bob)及江美儀主持的《Mean Talk》環節訪問。首條題目問到他們在拍攝時遇到大細超的待遇,王浩信稱有一位姓氏是英文字母W字頭的男藝人,只愛跟女仔玩,但跟他對話時卻被敷衍對待。

袁偉豪抽到的問題是「劇中邊位你『最唔想再合作』?」他的答案是好拍檔黃智雯。他解釋︰「佢唔乞人憎,戲都好好,對同事都好好,同佢合作都唔錯。不過,早兩年同佢拎咗嗰啲乜嘢雙料視帝視后(新加坡、馬來西亞頒獎禮)之後唔得,呢兩年冇嘢做,環境好差!」之後江美儀及黃智雯指他娶了個好老婆,袁偉豪聞言謂︰「其實個個都以為我結咗婚唔使做嘛!我唔做,咁我坐喺度做乜嘢?真係同你Mean Talk咩?」

他又指疫情下少出街︰「有時唔係好想見人,做得呢行情緒起伏都好常見,好彩我太太好好,同佢傾偈幫咗我好多。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受