Ad Block Ad Block
娛樂
2021-03-04 17:08:00

開心過中獎|楊潮凱喜獲梁朝偉親筆簽名 全靠袁偉豪陳家樂

分享:
楊潮凱真係好開心。

楊潮凱真係好開心。

楊潮凱昨日笑到四萬咁口,並手持有梁朝偉簽名的《一代宗師》黑膠唱片封面套。他在照片留言說︰「你哋係唔會明白我有幾興奮!係梁朝偉嘅親筆簽名呀!係梁朝偉嘅親筆簽名呀!係梁朝偉嘅親筆簽名呀!重要嘅事講三次!真係激動到想喊呀!」而他興奮的心情直至今日仍未停下來,並大玩最近大熱的Avatarify App,他說︰「為咗延續我昨天的興奮,我決定高歌一曲,俾大家可以感受到我嘅喜悅,希望大家會喜歡!」

有埋上款,不得了!

有埋上款,不得了!

他又感謝陳家樂與他的同事幫忙,並特別點名多謝袁偉豪。陳家樂最近與梁朝偉、劉德華兩大影帝合作電影《金手指》,自然有機會幫潮凱向梁朝偉索取簽名。不過,為何特別提到袁偉豪呢?潮凱回覆稱︰「之前有人送咗隻同樣嘅黑膠碟俾阿Ben(袁偉豪),亦都有梁朝偉簽名,我好羨慕!一來我喜歡梁朝偉,二來我好鍾意《一代宗師》呢套戲!佢啟發咗我,不如買一隻試下俾梁朝偉簽名。我知道陳家樂會同梁朝偉拍戲,所以我最膽粗粗問佢可唔可以幫我,家樂真係唔話得,之後我就買隻碟拎俾佢搵朝偉簽,極度開心!特別鳴謝陳家樂同阿Ben。」

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受