Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-17 22:17:00

陳凱琳唔捨得鬧仔 鄭嘉穎做惡老竇

分享:

陳凱琳(Grace)今日出席「仁濟關愛小領袖月捐及義工計劃」啟動禮,Grace與在場的小女孩玩得非常開心。她表示現時無意追女,加上與老公鄭嘉穎覺得兩個剛剛好,暫時沒有計劃再生B。

Grace提到兩歲半大仔開始有點反叛,會刻意做相反的行為,又會做古靈精怪表情。她表示嘉穎擔當壞人角色︰「我都唔捨得鬧囝囝,每次都是嘉穎做『壞人』,但我哋有共識,喺嘉穎教仔時我唔會做『好人』。」談到大仔快將返幼稚園,Grace透露,已為對方揀好傳統學校,希望他學好中文。


 

父親節將至,Grace表示大仔會唱歌給嘉穎聽,而她亦準備好禮物送給父親。她說︰「有次同爸爸行街,佢睇中咗個銀包,但覺得好貴叫我唔好買,點知佢返到屋企之後,又同媽咪講話好鍾意個銀包,媽咪同我講完,我就去買送俾爸爸,佢收到後好開心。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受