Ad Block Ad Block
娛樂
2020-01-14 21:30:00

隔空過招 秋生寄語港人︰有人嘅地方就有希望

分享:

原本秋生今日會到港台就「正義.良知」與何君堯進行辯論,但秋生是日諸事不順,外父離世及手指公遇刀傷,令他未能赴會。不過,秋生仍選擇隔空與對方過招,直言「正義.良知」根本不能在短短45分鐘簡單說完。秋生謂︰「正義.良知係每個人同每個地方都有唔同,相信何生佢都有佢嘅正義同良知,即係我嘅飯,係你嘅糞便,你所謂嘅糞便,係佢嘅飯。大家理解同認知唔同,好難45分鐘討論完。」

 

提到721元朗事件,秋生說︰「警方就算話冇參與,大家都會懷疑佢哋係咪縱容呢件事發生,咁多人懷疑,政府係有必要調查。我唔敢講所有警察都係壞人。」他又以在醫院遇到的警察為例,指他所遇的非常禮貌,他坦言自己十分討厭戴口罩,只是警察派給他才帶。他續說︰「正正因為唔係個個警察係咁,大家見到咁多警察暴力同異常行徑,係更加需要去調查,睇下有啲乜嘢超越咗佢哋嘅職責。」他又指因為制度出問題,認為有人默許部份警察的行徑,所以才出現大落差。他指過往不少畫面都拍到警察行為異常,認為那些警員的能力未必可以再執行職務,會影響正常的同袍。

問到秋生有沒有說話跟香港人說,他說︰「我時常諗起第二次世界大戰,大家每日都預備被德軍大轟炸,但英國人係如常咁生活,應該返工就返工,上學就上學,要展望未來,有人嘅地方就有希望,我對香港人有信心。每個人睇同一件事都有反差,黑同白,中間有好多灰色地帶。有啲人好刻意睇唔到某啲嘢,有啲人就以為自己睇到某啲嘢,但佢唔係睇得太清晰,總之大家心入面知道,守護緊香港人嘅價值。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受