Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-14 20:27:00

魏駿傑瞞女服藥抗抑鬱 為演舞台劇減磅

分享:
魏駿傑今日為下月演出的舞台劇彩排。

魏駿傑今日為下月演出的舞台劇彩排。

魏駿傑、黃建東等今日為下月上演的舞台劇《老公~你好悶呀!》綵排。魏駿傑表示自1990年後,已有31年沒有演出舞台劇,今次會扮演落難紳士。他表示現正積極減磅,希望在演出前可以減至170磅。

舞台劇《老公~你好悶呀!》合共有14場演出。

舞台劇《老公~你好悶呀!》合共有14場演出。

魏駿傑患抑鬱一年

提到他日前在電台節目透露曾想過自殺,需要看心理醫生,他說︰「疫情冇得做嘢,疫情前又有社會運動,之後疫情個女冇得返學要上zoom,我又冇工開,困喺屋企,期間健身室又關門冇得健身,你話幾辛苦! (抑鬱幾耐時間?)成年!有睇醫生,食抗抑鬱藥,阿女唔知我有抑鬱。」他又指醫生指他的情況不太嚴重,現時他已不用服藥。

他希望囡囡可以順利升讀原校︰「佢讀band one學校,競爭好大!希望佢升到原校,如果唔得就送佢去北京。」他又指前妻有時會幫手照顧女兒,大家的關係現時不俗,「嬲人好辛苦,做人要向前看!」

魏駿傑表示已有31年沒演舞台劇。

魏駿傑表示已有31年沒演舞台劇。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受