Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-19 04:30:00
日報

黎明軒仔早餐論 合唱《我的親愛》

分享:

黎明(Leon)紅館演唱會第八場昨晚舉行,今場嘉賓是張敬軒,兩人都是「早餐界」的代表人物。Leon有「唔可以空肚食早餐」經典金句,軒仔則經常分享家傭獨特廚藝:「屋企請咗個十分優秀嘅家務助理。」兩人台上講早餐笑話,引來粉絲大笑。Leon表示爸媽分別是南方和北方人。軒仔爸媽就調轉,他笑說:「我哋都係南北方嘅混血兒。」身為黎明忠粉的軒仔話:「我2002年入行,每當有人提到黎明,大家都話『佢真係好好人。』的確,Leon係我遇過、相處過最體貼嘅人。」
 

黎明歌曲好甜
早餐論後,軒仔興奮說:「今日好開心,我無諗過可以企喺黎明嘅舞台,好神奇。前奏一響起,就好似坐上時光機,返去最開心最快樂嘅時代,令到我哋可以喺呢個美好回憶當中嘗到一點甜。」軒仔仲話黎明的歌曲好甜,兩人隨即合唱《我的親愛》。前奏響起全場歡呼,樂迷邊跳邊唱「Sayonara o Sayonara o」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受