Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-11 04:30:00
日報

吳麗珠目擊梅艷芳遇襲

分享:

吳麗珠(珠女)日前接受車淑梅電台節目訪問,憶述當年曾目擊梅艷芳於娛樂場所遇襲一幕。她指1992年5月初的一個晚上,與兩名女藝人演出《歡樂今宵》後到九龍塘卡拉OK耍樂,目睹梅姐被人襲擊:「其實佢係俾人『質』咗一拳,我親眼見到,佢當時係由其他房走入嚟,我哋坐喺附近,嗰個人由另外一間房氣沖沖走入嚟,好似話梅姐唔俾面,我當時都唔知發生咩事,我哋驚到叫走,我冇叫阿梅一齊走。」珠女之後到九龍城差館落口供,坦言再見阿梅沒有再提此事。

梁朝偉鋪相悼念梅艷芳忌辰

昨日是梅艷芳58歲忌辰,除了劉培基、徒弟何韻詩貼文悼念,昨早梁朝偉亦於社交平台發布了一張與梅姐及劉嘉玲的合照。相中三人非常年輕,尤其嘉玲更是顏值極高,偉仔坐在中間攬住嘉玲同梅姐,三人笑容都非常燦爛又溫馨。偉仔未有留下任何字句,不少梅迷都紛紛留言表示感動,更有人提起:「仍然好記得2013年10周年音樂會上,你唱《朦朧夜雨裡》送俾梅姐。」
 

吳麗珠目擊梅艷芳遇襲

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受