Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-10 14:39:00

吳麗珠難忘目擊梅艷芳遇襲:佢係俾人「質」咗一拳!

分享:
吳麗珠日前接受車淑梅訪問。

吳麗珠日前接受車淑梅訪問。

今日(10 日)是梅艷芳的58 歲生忌,大家都非常懷念這位已故樂壇百變天后。而闊別娛樂圈多年的吳麗珠(珠女),曰前接受車淑梅的電台節目訪問時,憶述當年曾目擊梅姐於娛樂場所遇襲一幕。

電影《梅艷芳》重演江湖大佬掌摑梅姐一幕。

電影《梅艷芳》重演江湖大佬掌摑梅姐一幕。

卡拉OK內遇襲

吳麗珠憶述最難忘1992年5月初的一個晚上,她與兩名女藝人演出《歡樂今宵》後到九龍塘一間卡拉OK耍樂,想不到目擊梅艷芳被人掌摑:「其實佢係俾人『質』咗一拳,我親眼見到,佢當時係由其他房間走入嚟坐低,我哋坐喺附近,嗰個人由另外一間房氣沖沖走入嚟,好似話梅姐唔畀面,我當時都唔知發生咩事,我哋驚到叫走,我冇叫阿梅一齊走,因為我見好似有人幫佢解決同面對。事出突然,我驚到開車都腳軟……後來,九龍城差館叫我哋去落口供,我真係好擔心阿梅……」珠女坦言其後再見阿梅,都沒有再提此事:「知道佢去咗泰國一排,再出返嚟應該已經係解決咗。」

邵仲衡摑了王丹妮多次。

邵仲衡摑了王丹妮多次。

由於真摑的關係,邵仲衡也忍不住檢查王丹妮有沒有受傷。

由於真摑的關係,邵仲衡也忍不住檢查王丹妮有沒有受傷。

吳麗珠讚梅姐心地好

吳麗珠又大讚梅姐好好心地:「阿梅真係好好心地,佢份人好豪情,平易近人,冇扮嘢,佢企喺台上誰可匹敵?我聽羅君左講,佢有事,阿梅就送咗一張冇銀碼嘅支票畀佢。我好佩服阿梅,雖然佢離開咗,但都有好多延續,佢嘅慈善、佢嘅故事,由四歲一個歌女變成一個搞慈善活動咁成功嘅人,佢冇白活到……」她並表示要向梅姐學習,不想白活人生。

相關新聞:

梅艷芳58歲生忌 梁朝偉貼舊照悼念

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受