Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-11 04:30:00
日報

太太遺願低調舉殯 曾志偉︰生死是必然

分享:
志偉感謝寶蓮寺的大師協助,完成亡妻遺願。

志偉感謝寶蓮寺的大師協助,完成亡妻遺願。

曾志偉太太朱錫珍於本月3日病逝,家人按照其意願,低調處理喪事。昨日曾家現身大嶼山寶蓮寺為朱錫珍進行法事及火化。志偉及囝囝曾國祥完成儀式後接受訪問,志偉表示一切按照亡妻的遺願低調處理喪事。

朱錫珍為人低調,甚少出席公眾場合。

朱錫珍為人低調,甚少出席公眾場合。

曾國祥透露母親生前希望可以海葬︰「佢一路都話一切從簡,會擇日進行海葬。」志偉續稱家人對太太的離世已有心理準備︰「對佢嚟講已經有一個充分嘅心理準備,我哋亦都係,所以對我哋都唔算太突然,對佢嚟講都唔需要再痛苦,呢個過程裡面我哋最想嘅就係唔想佢有痛苦。(係患咩癌?)都有好多種。」問到志偉的心情,他說︰「唔捨得係必然,呢個係人生,屋企人都係佛徒,對生死大家都已經有個概念,生前已經將呢件事講得好清。」
 

電影獎項贈母親
曾國祥憑《少年的你》獲得多個獎項,問到是否算是給母親的最後禮物,他說︰「希望係啦,當時與媽咪在醫院看直播,當宣布得獎嘅時候,她非常開心,我一直都話希望呢一份係我畀佢有史以來最好嘅母親節禮物,好感恩有呢個機會畀佢睇到我仲有少少嘅成果。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受