Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-13 15:00:00

姜濤取代柏豪與阿Sa拍HPV廣告   緊張到hang機未能向前輩偷師

分享:
姜濤與阿Sa初次合作,非常緊張。

姜濤與阿Sa初次合作,非常緊張。

蔡卓妍阿Sa擔任HPV代言人15年,曾跟梁詠琪、鄭伊健、周柏豪等合作拍攝此系列廣告。今年換上新拍擋,廣告商找來人氣王姜濤接棒。姜濤與前輩阿Sa合作,兩人雖然分開場地拍攝,姜濤特地往探阿Sa,向來性格害羞的他,竟然緊張到腦袋一片空白,要阿Sa幫手打圓場,場面搞笑。

事後問姜濤為何那麼cool?他解釋,「阿Sa對我來講是前輩、又是影后級人馬,點知她好Nice主動打招呼,搞到我有點唔好意思。」不過,難得與前輩合作,今次卻未能同場拍攝兼偷師,姜濤大感可惜,期望未來兩年可以同阿Sa拍住上,令全香港人都知道預防HPV的重要性。最近姜濤的家人、朋友均受疾病困擾,他表示深切體會到健康的重要性。「我自己都會take action去預防,因為這是對自己和將來另一半應盡的責任。」

本來與周柏豪合作的阿Sa,今年換上新拍檔姜濤。

本來與周柏豪合作的阿Sa,今年換上新拍檔姜濤。

阿Sa表示,好開心今次可以同近期大熱嘅生力軍合作。「好開心多個人幫手推廣HPV。預防HPV呢件咁大嘅事係要全人類都要去take action只得,所以係應該要與唔同嘅新面孔一齊去合作宣傳呢件咁有意義嘅事!」入行近20年的阿Sa笑言,視宣傳預防HPV為拍戲、唱歌以外的另一份工作,感謝廣告商對她的支持。「我自己都會同身邊嘅朋友至親講,我嘅朋友都比我說服左去打針㗎!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受