Ad Block Ad Block
MIRROR
2021-05-14 04:30:00
日報

完騷無假放 MIRROR暫無意北上發展

分享:
MIRROR完騷不足48小時又要開工。

MIRROR完騷不足48小時又要開工。

MIRROR演唱會在周二(11日)結束後,一眾成員昨日再度合體出席活動。大會宣布MIRROR擔任歐洲國家盃宣傳大使,並即場播放他們主唱的港版主題曲《The Beautiful Game》,他們更在MV大玩濕身誘惑。

Anson Kong表示完騷之後出席慶功宴,大家都放肆大食,但Anson Lo卻因為翌日凌晨6點開工,未能盡興。Anson Lo稱當日只食了數件壽司,便要去染頭髮,回家沖涼便直接開工,已經連續36小時沒有睡覺。Anson Kong指Lokman因為拍劇,今次活動未有現身。

ERROR將夥拍強尼講波。

ERROR將夥拍強尼講波。

謙稱人氣唔高
葉劉淑儀提議MIRROR到大陸開騷,Anson Kong認為MIRROR才成軍兩年半,應先做好本分,「主力暫時focus本地先,依家進修好自己才藝先,令香港以外地方嘅人喜愛我哋。」他又謙稱MIRROR的人氣不是太高,「如果搵我哋(宣傳打疫苗)都唔恰當,應該搵發哥,我哋仲係新人。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受