Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-14 18:32:00

張敬軒惡補廚藝迎戰陳家樂 拒教「遮遮」煮嘢食

分享:
嘟姐開心可以邀到張敬軒做嘉賓。

嘟姐開心可以邀到張敬軒做嘉賓。

鄭裕玲(嘟姐)、王菀之和何廣沛主持的新節目《男神廚房》今日在電視城舉行拜神儀式,並請來張敬軒、胡定欣、陳家樂及湯怡等擔任嘉賓。張敬軒表示知道陳家樂是煮得之人,事前已找人惡補廚藝,「我要謙虛啲,我係『三鑊』水準,食完應該冇事,我今次挑戰煮西餐。」

軒仔稱遮遮上完家政班之後,廚藝進步了。

軒仔稱遮遮上完家政班之後,廚藝進步了。

軒仔讚「遮遮」有進步

軒仔被問到為何不教家中的「遮遮」煮餸,他說︰「由佢自由發揮啦!佢執嘢係乾淨企理,上完家政堂進步咗,依家有熱嘢食。」嘟姐在旁說︰「其實無啖好食都好嘅,keep住瘦!」軒仔說︰「瘦同營養不良係兩回事,但我都係出街食多嘅。」

嘟姐與王菀之和何廣沛主持《男神廚房》。

嘟姐與王菀之和何廣沛主持《男神廚房》。

嫌農夫醜樣拒邀上節目

嘟姐在節目中擔任總評判,她表示男神就算養眼,煮出來的食物不好吃一定照扣分,食物必須要色香味俱全。問到會否邀請農夫做嘉賓,嘟姐說︰「佢哋兩個咁肉酸,請佢哋上嚟係侮辱!(佢哋有才華喎!)大把人都有,軒仔都有呀!」令在旁的軒仔哭笑不得。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受