Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-21 12:53:00

思家大戰|蘇志威一家三口出動 14歲細囡Ina 爆父母愛講粗口

分享:
 Ina答完「講粗口」呢個答案,即惹起全場嘩然!

Ina答完「講粗口」呢個答案,即惹起全場嘩然!

蘇志威與劉小慧的14歲細囡Ina。

蘇志威與劉小慧的14歲細囡Ina。

蘇志威一家三口齊齊現身《思家大戰》。

蘇志威一家三口齊齊現身《思家大戰》。

現時有近30個國家正值熱播的《Family Feud》,現正式授權TVB,為李思捷主持的遊戲節目《思家大戰》,日前播出第三集,今集嘉賓有蘇志威(阿細)、劉小慧、二人細囡Ina、蘇永康及蘇志威哥哥組成的「Sohea自由行」隊,而胡渭康、韋綺姍、海俊傑、莫鎮賢及歐陽德勛組成的「新秀」隊。

當晚民調問題亦相當有趣,其中一條是:「問咗100個男人,你會形容你老婆係乜嘢動物?」阿細因一時口快將「老虎」答錯成「獅子」,而海俊傑尷尬地估答案是「豬」,全場即掌聲連連,李思捷更挑機謂:「阿嫂!你係咪睇緊?」原本已驚驚豬的海俊傑即笑言:「我返去實畀老婆掹耳仔。」並補鑊謂:「對唔住呀老婆!我唔係話你!」

至於之前曾提及極難估的「問咗100個人,有8個最多人答案,講一首梅艷芳嘅歌!」這條問題,最終頭三名依次為《壞女孩》、《夕陽之歌》以及《烈焰紅唇》,不過現場卻只有阿細估中《夕陽之歌》,有點跌眼鏡。搞笑的是,連網民亦認為《赤的疑惑》八大不入冇天理。

不過全晚最搶鏡,莫過於蘇志威的14歲細囡Ina,被指「少女版龔嘉欣」的她,樣子甜美,李思捷都忍不住大讚她Very Cute。當Ina擔任代表競猜「問咗100個人,有4個最多人答答案,父母叫仔女唔好做,但自己會做嘅。」,她竟爽快地說出「講粗口」,全場即時為之嘩然,矛頭更直指阿細及小慧,李思捷更使出Mean招追問:「阿爸勁啲定阿媽勁啲?」令Ina相當尷尬,小慧見狀即淡定解圍:「佢哋真係唔係好識分咩係粗口,我哋好優雅架!」最終Ina憑「講粗口」答中第一名答案,全場氣氛炒至沸點

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受