Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-28 11:32:00

拉闊音樂會|彭秀慧high爆跟姜濤Jer影相︰拍成個戲都冇合照

分享:
彭秀慧與毛舜筠相約入場看拉闊音樂會。

彭秀慧與毛舜筠相約入場看拉闊音樂會。

MIRROR成員姜濤、柳應廷(Jer)與林家謙及Tyson Yoshi合作演出的《拉闊音樂會》完滿結束,彭秀慧與毛舜筠昨日入場欣賞他們演出,其中姜濤與Jer更與她們在電影《阿媽有咗第二個》中合作。

彭秀慧當然把握機會跟他們合照,更自爆在拍劇整個期間完全沒有跟他們合照,今次總算彌補遺憾。她上載與阿Jer合照留言道︰「係阿Jer呀!係阿Jer呀!係阿Jer呀!我上次睇Mirror 演唱會嘅時候唔識佢㗎!今日再睇佢喺台上面唱歌,已經係另一種感覺!多咗一份好濃嘅情感!台上面嘅佢,同電影入面嘅佢係完全兩個人,大家真係要好好期待佢嘅演出……」

彭秀慧興奮與阿Jer合照。

彭秀慧興奮與阿Jer合照。

她跟姜濤合照時,姜濤更大晒5隻肥手指,她留言說︰「係五隻手指呀!係五隻手指呀!唔係兩隻手指呀!我上次睇Mirror演唱會嘅時候得兩隻手指咋!今次多咗三隻呀!知我咩料啦!#我拍咗成個戲都無同佢合照呀#連煞科都冇影相呀#下次唔知有幾多隻手指」

姜濤大晒5隻肥手指。

姜濤大晒5隻肥手指。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受