Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-14 20:38:00

指湯洛雯忙拍劇 馬國明稱無閒造人

分享:

 

馬國明、商天娥、吳岱融、利穎怡等,今日出席《寶寶大過天》宣傳活動,馬國明說:「好開心知道《寶》上星期收視又升咗,收視較《形偵日記》好,不過唔可以咁比較,因為唔同時段有唔同收視,都要講運氣。」問他何時生孩子,他說:「希望結咗婚後先有BB,正常嚟講唔會有BB先,然後結婚,而且湯洛雯都好忙,佢比我仲忙呀。」馬國明指,湯洛雯正為《雙生陌生人》進行拍攝,而且未拍完就要過組,因為有另一部劇已經指定她演,通告排期去到12月。

體形消瘦了很多的馬國明,現正忙於拍攝《隱形戰隊》,「《隱形戰隊》要趕劇,日夜都要拍攝,唔係好夠瞓,點知瞓得愈少身形材愈瘦。」馬國明在《隱形戰隊》內裡的角色,需要較健碩身形,故他經常請教林子善、陳山聰如何增肌,「陳山聰好勤力,劇集開拍前半年就操定身形,我唔夠時間操,加上唔夠瞓啲肌肉又會流失,拍攝時身材冇佢哋咁好睇。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受