Ad Block Ad Block
娛樂
2021-07-14 22:49:00

新歌變廣播劇 陳展鵬搵關嘉敏聲演有原因

分享:
陳展鵬推出的新歌《真愛配方》,講述男主角被背叛。

陳展鵬推出的新歌《真愛配方》,講述男主角被背叛。

陳展鵬年初簽約唱片歌曲隨即推出《零歲》送比囡囡,反應不錯,近日接住推出不一樣情歌《真愛配方》,歌曲講述男主角被背叛,內容跟他現實生活完全相反。

前港台DJ 馮迪燊和獨立歌手馮凱淇把《真愛配方》變成廣播劇,並找來關嘉敏(Carman)、葉泓聲(Gordon)及許俊豪(Lincoln)去聲演。展鵬表示 :「以前盛行廣播劇,係陪伴好多人成長,而發覺最近好似興返podcast,好想藉住呢首歌喚醒大家既回憶。除左係對廣播劇既回憶,我諗歌曲都會令好多人有共鳴。」


 

關嘉敏(Carman)及許俊豪(Lincoln)參與聲演廣播劇。

關嘉敏(Carman)及許俊豪(Lincoln)參與聲演廣播劇。

不過今次展鵬未有參與廣播劇,反而找其他藝人,他解釋說︰「佢首先我覺得而家好多人把聲其實都好好聽又有感覺,所以都想搵返一啲錄開廣播劇既演員,而今次都搵左同公司既一班年青歌手錄,係因為我一睇完個劇本就覺得好正,時下年青人應該好有共鳴。 」

葉泓聲(Gordon)

葉泓聲(Gordon)

問到Carman錄廣播劇時有何趣事,佢就話 :「我係同Lincoln一齊錄音,當講到佢果段有好多女仔朋友,我忍唔住第一反應係做咩拎真野出唻講…哈哈。好開心可以幫展鵬新歌去做今次廣播劇,我自己都好鍾意聽廣播劇,細細個成日會同家姐一齊玩,終於真實參與其中都係完成左我其中一個夢想。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受