Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-10 16:10:00

林德信約「女神」相睇 竟遇史上最大照騙案

分享:

依家只要一app在手,真係人人都可以變女神!林德信(Alex)近日應香港臨床腫瘤科學會之邀,拍攝一系列的乳癌教育宣傳片,希望藉著他的魅力,呼籲一眾女性關注乳癌。

片段中,Alex一連約見幾位「女神」相親。然而,出現在面前的「騙徒」手法層出不窮,不但「妹豬變大媽」、「九頭身變肥妹仔」等等,更有違Alex揀女朋友的大原則—愛錫自己身體健康。即使身邊人患上乳癌,她們都持僥倖心態,或自恃年輕,以為自己不會「中招」;即使「中咗」都斷言不用處理,以為乳癌「九死一生」。

 

Alex和這班相親對象在餐廳遇上多位專科醫生,親自解答一眾女士對乳癌的誤解。Alex在鏡頭後透露,現實的自己同樣較喜歡「健康型」的女士。「雖然自己係男士,但透過短片都獲益良多,會俾宣傳片等屋企人同朋友睇,叫佢哋平時要恆常做自我檢查,有問題嘅時候唔好驚,要即刻睇醫生同治療,我都會喺身邊陪住佢哋。」Alex不但愛錫家人,更流露出暖男的一面!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受