Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-09 17:40:00

泳兒孖Archie 蓮姐網上開音樂會

分享:
泳兒大讚兩位學員Kaitlyn及Archie表現出色。

泳兒大讚兩位學員Kaitlyn及Archie表現出色。

日前,泳兒(Vincy)舉行她首場網上音樂會「INTO THE THORNS LIVE」,便請來兩位「聲夢」學員林君蓮(Kaitlyn)及冼靖峰(Archie)任嘉賓,三人crossover唱出多首歌曲,不少網民大讚新鮮感十足。

Vincy謂這是她YouTube有史以來的第一個Live音樂會,Kaitlyn跟Archie聞言即受寵若驚。問到找Kaitlyn及Archie任嘉賓原因,Vincy直言十分欣賞二人:「首先我覺得佢兩個都唱得好好,音樂上,譬如Archie好多曲風都carry得到,所以今次除咗佢自己揀咗啲歌,都會揀我自己一啲暗黑系列的歌俾佢唱;Kaitlyn都係啦,我覺得大家喺音樂上及衣着上的品味都有啲相同,所以今次Live就邀請咗佢哋兩個。」

Vincy續說:「我欣賞Archie好勤力、聰明,同埋佢都好願意挑戰自己、嘗試唔同的嘢。譬如今次唱《荊棘海》,雖然一開始佢覺得隻歌係幾有難度,但佢都好願意去嘗試。Kaitlyn有把好好、好有個性嘅聲線,喺呢個樂壇裏面係比較少出現有呢一種聲線嘅女歌手,所以希望佢可以好好再發掘呢把聲,點樣再去用到爐火純青,佢係好有potential,因為我覺得聲音係天生,冇得去改變,佢有一把得天獨厚嘅聲音已經係邁向成功嘅一大步。」

問到今個月生日的Vincy點慶祝及生日願望,Vincy就話:「都係同屋企人食飯,中秋節嘅時候順便慶祝埋,亦都食咗我人生第一個嘅月餅蛋糕。我發覺原來屋企人都幾有創意,佢哋喺月餅上面唧滿晒cream,然後再插蠟燭,外形係唔錯,但一食落去嗰個味道同口感好難形容,好複雜,我都係純粹意頭咬一啖,之後真係搞唔掂,哈哈。」不過她大嘆沒有相片紀念這個歷史性一刻:「因為換咗電話,電話入面資料冇晒。所以今年其中一個生日願望係希望有番電話面嘅資料。」

Ad Block
即將踏入39歲的泳兒,表示早前已要家人慶祝,並吃了一個好特別的月餅蛋糕。

即將踏入39歲的泳兒,表示早前已要家人慶祝,並吃了一個好特別的月餅蛋糕。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受